Πολιτική Επιστροφών και Αλλαγών

1. Τα προϊόντα πρέπει να είναι στην εργοστασιακή τους συσκευασία.

2. Συμπλήρώνετε στη φόρμα επιστροφής.

3. Επισυνάπτετε την απόδειξη αγοράς ή το δελτίο παραγγελίας.

4. Στέλνετε το προϊόν στη διεύθυνση που αναγράφεται στη φόρμα επιστροφής.

5. Ενημερώνετε το κατάστημα μέσω E-Mail για την αποστολή του προϊόντος.
Επιλεξιμότητα στοιχείων για επιστροφή ή ανταλλαγή
Για να επιστρέψετε τα προϊόντα , πρέπει να υποβάλετε το αντίγραφο της απόδειξης αγοράς και να συμπληρώσετε τη φόρμα αίτησης επιστροφής.
Κανόνες επιστροφής και ανταλλαγής αντικειμένων με ελαττώματα:
Οι πελάτες έχουν το δικαίωμα να ενημερώσουν τον Πωλητή για τυχόν ελαττώματα που διαπιστώθηκαν και να ζητήσουν να τα διορθώσουν εντός 30(τριάντα) ημερολογιακών ημερών από τη λήψη τους από τον Πωλητή ή τους εκπροσώπους του Πωλητή. Η μόνη εξαίρεση είναι τα ελαττώματα που οφείλονται σε εσφαλμένο χειρισμό των προϊόντων από τον Πελάτη.
Οι πελάτες έχουν το δικαίωμα να αρνηθούν να λάβουν προϊόντα και να ζητήσουν επιστροφή χρημάτων. Σε αυτή την περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στον Πωλητή και να διατηρηθούν οι εργοστασιακές ετικέτες και η κατάσταση έτοιμου προς πώληση.
Για να επιστρέψετε τα προϊόντα, πρέπει να υποβάλετε το αντίγραφο της απόδειξης αγοράς και να συμπληρώσετε τη φόρμα αίτησης επιστροφής.